آماده باش یگان های ویژه رژیم در سنندج برای جلوگیری از تجمع وتظاهرات به مناسبت روز جهانی کارگر


گزارش 1
آماده باش یگان های ویژه رژیم  در سنندج برای جلوگیری از تجمع  وتظاهرات به مناسبت روز جهانی کارگر
یگان های ویزه انتظامی و نیروهای امنیتی در سطح شهر سنندج برای مقابله با تظاهرات و تجمع کارگران ومردم به مناسبت روز جهانی کارگر به حالت آماده باش درآماده اند.
از صبح امروز چهارشنبه 11 اردیبهشت یگان های ویژه موتور سوار نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در خیابانهای اصلی شهر سنندج برای جلوگیری از تجمع کارگران ومردم دست به مانور زده اند. نیروهای انتظامی و بسیجی ها  در خیابانهای انقلاب ، بلوار 28 دی ، خیابان طالقانی ، خیابان فردوسی ، میدان آزادی ،  میدان کوهنورد ، ششم بهمن وجلو باغ سپیدار خیابان کشاورز مستقر شده اند. این نیروها از تجمع مردم ممانعت میکنند. فعالان کارگری را تعقیب و با تلفن آنها را تهدید میکنند که حق ندارند به مناسبت روز جهانی کارگر فعالیت بکنند.
درحالیکه ، تهدید فعالان کارگری  ادامه دارد و نیروهای رژیم از چند روز قبل از اول ماه مه روز جهانی کارگربه حالت آماده باش درآمده اند. اما فعالان کارگری و دست اندرکاران اول ماه مه مصمم هستند که روز جهانی کارگر را برگزار کنند. انبوهی از اعلامیه ها ، تراکت و اوراق قطع نامه به مناسبت اول مه در شهر سنندج پخش شده است. دست اندرکاران اول مه در اطلاعیه های خود از مردم خواسته اند امروز بعدازظهر در خیابان فردوسی و مرکز شهر سنندج به مناسبت اول مه شرکت کنند.
نیروهای  رژیم اسلامی  هراسان از تجمع کارگران ومردم آزادیخواه شهر سنندج نیروهای سرکوبگر را به خیابانها آورده اند. اکنون مردم و کارگران به طرف مرکز شهر راه افتاده اند. خیابانهای شهر شلوغ است ، نیروهای امنیتی و انتظامی به کارگران و جوانان هشدار میدهند که از تجمع خودداری کنند. گروههای جوانان را تعقیب میکنند و به آنها هشدار میدهند که از جمع شدن باهم خودداری کنند.
انجمن دفاع از زندانیان سیاسی و حقوق بشر ایران
11 اردیبهشت 1392

هیچ نظری موجود نیست: